Tijd vliegt samen met jou, kostbare tijd die ik niet kwijt wil. Toch zijn dit momenten
die komen en gaan.
Maar dit is geen moment om triestig te zijn dat de tijd snel gaat, maar juist een moment
om te vieren dat we die vliegende tijd samen spenderen. Want voor dat we het weten is de
volgende maand daar al, dus laten we even stil staan bij het feit dat dit nogsteeds maar
het begin is, het begin van iets prachtigs.
Het is zoooo spijtig dat we niet samen zijn vandaag, maar weet dat ik heel de dag aan je
zal denken, ookal is dat niet uitzonderlijk vandaag.
Ik ga morgen terug de smaak van die cinnamon rolls proberen proeven zodat we technisch
gezien die traditie behouden ;) (doe ook pls)
Ik mis je heel erg, en kijk uit om de volgende mijlpalen samen te vieren.